Klantcases

logo

“In samenwerking met DELA Nederland hebben we Team Sofie gekozen als onze ITSM ServiceNow implementatie partner. Eerst voor onze IT Service desk processen, maar inmiddels zijn ook onze insurance en funeral servicedesken over zodat we onze mensen een one-stop-shop service kunnen bieden.

We hebben samen met DELA Nederland nu één Servicedesk, ondersteund door één ServiceNow platform. Dit past uitstekend in ons streven naar meer synergie en meer efficiëntie.”

Jan Strauven
CIO – DELA Belgie

One-stop-shop

Dankzij de migratie naar 1 ServiceNow platform zijn wij ondersteund in de visie voor het bieden van een one-stop-shop service.

logo

Op het gebied van digitalisering gebeurt al erg veel in onze haven. Zo hebben we reeds een volwaardige Digital Twin van onze haven gerealiseerd. We willen daarin toonaangevend zijn en hebben een voorbeeldfunctie. Omdat het altijd beter kan, richten we nu onze processen en team structuren iets anders in zodat de samenwerking tussen business en IT verder wordt geoptimaliseerd en we meer waarde uit onze investeringen kunnen krijgen.

De mensen Team Sofie en Wielinq begeleiden ons daar bij.

Hans Haverbeke
CIO – Haven van Antwerpen

 

Transformatie

Team Sofie helpt ons met het inrichten van meer waardegedreven digitaliseringsprocessen.

logo

Voor een groot universitair ziekenhuis hebben wij een volledige migratie naar het ServiceNow platform mogen begeleiden.

“Supertrots op het feit dat binnen tijd, budget en scope een geweldige implementatie hebben neergezet. Klanten onboarden op het ServiceNow platform blijft 1 van de leukste dingen binnen Team Sofie om te doen”.

Jessica Snieder
Business Consultant – Sofie

< 4 maanden

In minder dan 4 maanden, binnen tijd en budget een volledige implementatie, migratie, adoptie en het opleiding van het beheerteam.

logo

“Vanuit DELA werken wij prettig samen met Team Sofie. We worden volledig ontzorgd door het DevOps team dat zich focust op de doorontwikkeling van de Roadmap. Tegelijkertijd trainen ze onze eigen beheerders die het operationeel beheer van het platform op zich nemen.”

Ruud van Huijkelom
IT Manager – DELA Nederland

100% ontzorgd

Dankzij DevOps Team-as-a-service

logo

“Team Sofie levert aanvulling in ons ServiceNow DevOps team. Het is fijn om te merken dat Sofie snel expertise kan leveren die we uitvragen door middel van detachering.”

Martijn Fieten
Product Manager – Enexis

100%

Tevreden over de aanvullingen in ons ServiceNow team. Samen leveren we de mooiste producten voor onze organisatie.

Laat meer zien
logo

“Dankzij ons partnership met Team Sofie zijn we flexibel, waarborgen we continuïteit en worden we ondersteund op piek-momenten of specifieke thema’s waar we tijdelijke ondersteuning nodig hebben dankzij het Co-sourcing concept.

De afgelopen jaren zijn we geholpen met de implementatie van APM, Virtual Agent, Custom Apps, CSDM en Platform support. Wij zijn klaar voor de volgende stap”

Sebastiaan Kalshoven
CTO – de Volksbank

Partnership

Dankzij co-sourcing en een pragmatische benadering hebben we een sterk partnership ontwikkeld.

Trots op onze klanten

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo

Heb je een vraag of wil je meer informatie?

Neem contact met ons op, we helpen je graag verder!